missyousomuch

Alla inlägg den 21 december 2013

Av missyousomuch - 21 december 2013 23:31

Älskade fina föräldrar.. Åren går och man tänker tillbaks på olika minnen med dem. Så glad att jag har dem i livet. <3
Mycket mysigt med lite av julmat hos dom, de hade såklart tänkt till och serverade lite av våra personliga favoriter: love brysselkål! Mums:)

Spelade lite Yatzy o så..
Sen har jag varit hemma för mig själv vilket har varit skönt.
Tänker o tänker och är låg..borde packa o fixa men...
Körslaget var på Tv:n o jag slockna i soffan :o
Precis kommit in från promenad med C o ska försöka sova nu..

Varför varför varför gick jag på att Du var seriös?
Det smärtar mig så mycket, att jag
gjorde det... O var Du det, så undrar
jag vad som hänt för att du backar?...
Så förvirrande...


Nyp mig, önskar att jag drömmer.. :(


<3






Av missyousomuch - 21 december 2013 15:25

Lördag - en mulen o regnig Lördag. Dessutom en dag som för ett par veckor sedan skulle vara den bästa o sista lördagen innan min resa... med Dig... Vi skulle ju ha ett dygn ihop...
Kan det vara därför jag kände mig även idag så ledsen när jag vaknade...

Det var så illa så jag ringde T o sa att jag pallar inte gå ut med hunden. Tack T att du kom och tog en rejäl promenad med honom.
Klart han undra hur ställt det är med mig, men inte har jag skyldighet att berätta.

Kl 11 plockade jag upp Monica o sen Gustafsson i Gullmars.

Åkte t slottet o promenerade t Gamla Stan t Julmarknaden. Regnigt regnigt men vi köpte lite gott.. Köpte t Mor o Far lite gott.

Avslutade med fika på Stadsmissionen, kändes som vi gjorde en god gärning oxå. :)

Ditt sms kom.. var inte beredd så poof så fick jag ett gråtanfall..
Tack o jag vill ses... Blir tungt men behövs.

Vet Du - dessa starka känslor jag har, gör så ont o har nog aldrig varit med om detta. Det är kärlek.. Blir tyngre än vad jag trott... :((

Nu bytt om och på väg till Mor o Far i Årsta med bägge mina älskade ungdomar.
Skall krama mina fina föräldrar o äta lite gott hos dom.
Behöver det..slarvar så.

Ont det gör såå ont...

<3

Av missyousomuch - 21 december 2013 01:01

Tänk vad en fredagskväll kan bli underbar <3
Karin & Magnus mina fantastiska vänner bjöd hem mig på middag. Då min vän Monica inte mår på topp så frågade jag om hon kunde hänga med. Inga problem.

Så kvällen har varit så skön o vi åt gott och de avnjöt vin. Jag körde och det känns bra. Då jag var lite ledsen idag vill jag inte blanda in vin.

Vi har lyssnat på massa gamla godingar då Magnus gillar att fixa o trixa med musik. 80 -90 talslåtar och massa nostalgi och minnen. De snappade upp vilka låtar jag gillar o gissar att de planerar nått till min fest..,,

Idag som vissa andra tyngre dagar känns det bra med vänner...

Åter igen ett bevis att jag behöver dem.

Saknat Dig o tänkt så mycket ikväll...
Vill veta hur Du tänker... Får inte ihop det på nått sätt..

<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards