missyousomuch

Alla inlägg den 24 december 2013

Av missyousomuch - 24 december 2013 13:06

Skriver nu när vi satt oss på planet.. Blir lite dötid då..Så fint plan..

Öppnade brevet inatt, 02,45 exact.. Då kom jag i säng efter fix o trix.
Är så sliten idag så efter en halv öl
blev jag lullig...

Är så glad att jag inte öppnade brevet nu.. För då hade jag gråtit massa o det hade varit jobbigt..

Du skriver så fint.. samtidigt som jag förstår vissa delar så smärtar det såklart.. Kärleken gör ont...

Har med mig båda dina brev o kommer läsa dem när jag orkar.. O fått sova o myst i värmen...

Hoppas Din julafton varit bra hittills o att Du mår bra och att dina killar känner din kärlek.

Du finns här hos mig i mitt hjärta..

<3

Av missyousomuch - 24 december 2013 01:46

Kvällen har varit en för mig Ej uppesittarkväll med en bingolott..

Nope, jag har plockat, fixat och packat. Vattnat blommor, tvättat det sista, tel ringt o frågar hur jag mår, önskat trevlig resa, fixat med vissa papper, strykt och kört diskmaskin o tömt kylen på mat.

Vid 22 tiden drygt tänkte jag åka med saker o så t sonen o sen lämna bilen hos Monica.
Då kom ett sms - från Dig.
Blir konfunderad att Du har tid o möjlighet att läsa bloggen.. Men jag blev såklart glad..

Denna kväll har gått upp o ner i mood, tårar o styrka om vartannat..

Bockade av besöket hos sonen o kram o kärlek sen t Monica och drack 2 glas vin.. Så gott så rätt.,. Vilken fin vän jag har i henne <3 Bilen där nu.

Sen t Kicki o Lalle o var där t halv 1.. Så underbara vänner.. O de frågade hur mötet var..med dig...

Nu är jag klar med lite mer, men måste upp till kl 7 för att hinna med det som är kvar.
09.30 hämtas vi av de som åker med oss.

Ja Du, inte kan jag sudda ut dessa känslor.. Varför skulle jag? De är riktiga o de är där nu - o en tid till...

Fina <3





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards