missyousomuch

Alla inlägg under oktober 2014

Av missyousomuch - 25 oktober 2014 19:59


....en Fredag den 25 okt för ett år sedan mötte jag en person, helt otippat, på ett helt oväntat ställe, på ett mycket ovanligt sätt men något ja något berörde mig så mycket.

Du berörde mig så mycket och det var så ömsesidigt.

De dagar och nätter vi fick tillsammans vill jag inte ha ogjorda.
De finns o mitt minne och som du sa flera gånger: minnena kan ingen ta ifrån oss.
Så sorgligt oxå..

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och du vet oxå att jag aldrig kommer att förstå ditt val du gjorde.

Alla förtjänar att få älska, livet är ju här och nu.


Miss You..


x x x x


Av missyousomuch - 7 oktober 2014 23:22


Snart 1 år sedan vi möttes..
Tänk vad tiden går fort, vad mycket vi sett,hört, upplevt och känt på detta år... Glädje, sorg, trötthet, hopp, svek ,uppgivenhet mm mm

Ett år som varit så så annorlunda mina tidigare upplevda år..

Tänker gör jag ofta ofta.. Kan vara att jag ser en bil lik din, en lite rullti Man ha ha lik dig.. "Blink"
Bara att Gå förbi nått ställe vi gick förbi ja titt som tätt..

Tänk vad en enda person kan ge avtryck i ens liv.. Både fantastiskt och sorgligt...

Jag mår ok, börjar känna att jag kan känna för någon.. Känns oerhört skönt..

Har ju så mycket att ge, så jag vill verkligen få ut det..

" Right here , Right now...


x x x x

Ovido - Quiz & Flashcards