missyousomuch

Alla inlägg under mars 2014

Av missyousomuch - 31 mars 2014 21:56


Hur gör man för att släppa in någon..?
Spärr liksom.. Kan ej..

Tiden, ja flera månader har gått men det känns som igår..
Tankar, känslor och sorgen av det som gjorde så ont..

Måste vara mig det är fel på :((

Miss miss...

Av missyousomuch - 27 mars 2014 06:34

Snurrigt i kroppen på nått sätt ..
Ja jag skrev t dig för jag tänker så mycket..

Mmmm tufft emellanåt... Sätta på feelings o stänga av... :(

Av missyousomuch - 27 mars 2014 00:02


Pratat så Länge ikväll med E.. Vi har hittat en balans i vår vänskap.

Imorse smsade jag honom.. O Du direkt efter sa han.. Hm..

E sa en sak som var så klok så det måste jag fråga dig om...


X X X X X X X



Av missyousomuch - 9 mars 2014 03:46

att mina vänner träffa dig ikväll...

Det bästa var att alla sa:: va !! Inte sant...De förstår Dig inte...


So boring o innehållslöst, men man väljer.. En är vinnare o det är jag, för jag gör det jag känner för utan att trippa på tårna..
Sant.. Åh jag vet att jag älskar några i mitt liv... Son ,dotter o ..

Så är det.. jag är inget offer, jag får låta tiden gå..

 Rätt el fel... Bara han där ovan vet.

x x x x If you not love your self, you can not respekt anyone else..x x x x

Ovido - Quiz & Flashcards