missyousomuch

Alla inlägg under juli 2014

Av missyousomuch - 30 juli 2014 00:15


Härligt med Sol, värme och ledighet.

Du har börjat jobba igen om jag minns rätt.
Tillbaks till vardagen igen.

Har mycket tid att tänka när man är ledig.. Såg på en film ikväll. Tänkte på oss.. Dig.. Crazy thoughts...


Slå ett par hinkar? eller en PicNic lunch? Dag, nära stugan?

Chansar att du läser detta...

x x x

Av missyousomuch - 9 juli 2014 22:54



att du har det skönt o Njuter av vädret..Trots allt så behöver man återhämtning.

Läste först idag det du skrev i fredags. Du Oxå berörd... :(
Vill dig väl, du vill mig väl.. Så svårt det är..

Du trodde nog jag skulle vara en arg jag, o vet du jag har några runt mig som inte förstår varför jag inte är arg på dig..

Men jag tror på min magkänsla, och låter mig inte påverkas , utan står för det jag känner är rätt i min mage..

Driving range o slå lite bollar om några veckor...det vore trevligt inkl prat.

Tänk om denna sommar hade fått njutits tsms med dig..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards