missyousomuch

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

Hoppas..

Av missyousomuch - 9 juli 2014 22:54



att du har det skönt o Njuter av vädret..Trots allt så behöver man återhämtning.

Läste först idag det du skrev i fredags. Du Oxå berörd... :(
Vill dig väl, du vill mig väl.. Så svårt det är..

Du trodde nog jag skulle vara en arg jag, o vet du jag har några runt mig som inte förstår varför jag inte är arg på dig..

Men jag tror på min magkänsla, och låter mig inte påverkas , utan står för det jag känner är rätt i min mage..

Driving range o slå lite bollar om några veckor...det vore trevligt inkl prat.

Tänk om denna sommar hade fått njutits tsms med dig..


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards