missyousomuch

Alla inlägg under februari 2014

:o

Av missyousomuch - 26 februari 2014 07:19

Av missyousomuch - 20 februari 2014 23:39


Ja tiden går och läker alla sår.. Så kanske det är , för vissa eller för alla.

Jag mår egentligen toppen. Har verkligen innehåll i livet.. Men det kommer många tunga stunder, i skov...

Utåt är allt såå bra, för det är ju så det ska va. Annars kommer frågorna...

Jag har så mycket kärlek i kroppen, som jag vill få ut. Det märks, för jag är uppvaktad o det senast idag. Men jag kan inte just nu. För mitt hjärta är någon annanstans OCH lite trasigt...



:(

Av missyousomuch - 14 februari 2014 14:03

Kanske tittar Du in här o känner som jag...

Kram

Av missyousomuch - 8 februari 2014 13:03



Tungt och har i flera dagar känt mig så tung i allt...sinnet, själen,hjärtat och huvet... Får energi som hjälper mig upp..som tur är.


Allt j....a skit gnager och tankarna går inte att få bort!



:(


.........

Ovido - Quiz & Flashcards