missyousomuch

Alla inlägg under juni 2014

Av missyousomuch - 30 juni 2014 19:12


Tänk vad jag har energi .. Energi att kämpa mig igenom svåra saker.
Känner ibland att jag ger sken om att må så jävla bra..!

Mötet med dig idag var bra, men för kort. Vi hade så mycket att prata, fråga o berätta om kändes det som. Vi hann inte klart meningar förrän nästa fråga el berättelse kom..

Nu vet jag var jag står känslomässigt, skönt men oerhört tungt oxå såklart.
Hade hoppats it was over för min del..

Fick nog inte klarhet om vad du upplevde?!?

När jag landade efter ngn timme, gick luften ur mig.. Och jag mår inte alls bra.
Att du tänker o har "koll" på mig på olika sätt har jag känt och det är ömsesidigt.. Tänk vad vi har berört varandra...

Lova att titta på Clintan filmen jag berättat om.. Den berör och är så lik vår situation..

Kommer aldrig förstå...


x x x




Av missyousomuch - 23 juni 2014 22:15


Något fick mig, något som får mig att tänka , minnas och le oxå :)

Hörde på lugna favoriter på hemvägen i hörlurarna och vilken låt spelas upp jo :
" just här , just nu.. O regnet smattrandes mot busstaket.. :0

Ja en låt som alltid kommer att betyda något speciellt.... En låt jag sätter på då o då, men nu kom den så passande och otippat, just när kylan, regnet o man är lite trött på veckans första dag... Skumpande på bussen...
Blev lite rörd.. blundade och in i mina tankar..

Det var lite tungt, trots det kom ett leende fram , ja o några till..
Tänk vad jag mådde bra hösten/vintern 2013..

Saknar o undrar hur du mår..

<3

Av missyousomuch - 5 juni 2014 11:45


Att få ett sms som man inte räknat med kändes gott.
Att få se den lille vännen som jag gav med kärlek var otippat, mycket otippat.
Det gav mig ett leende..

Sen kan man försöka tolka det på många sätt...

Måste ju bara vara på samma sätt som för mig: tankar, minnen och känslor.

Livet går vidare om än mycket är svårt att släppa in...


Love x x x

Ovido - Quiz & Flashcards