missyousomuch

Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

Resumé ..

Av missyousomuch - 30 juni 2014 19:12


Tänk vad jag har energi .. Energi att kämpa mig igenom svåra saker.
Känner ibland att jag ger sken om att må så jävla bra..!

Mötet med dig idag var bra, men för kort. Vi hade så mycket att prata, fråga o berätta om kändes det som. Vi hann inte klart meningar förrän nästa fråga el berättelse kom..

Nu vet jag var jag står känslomässigt, skönt men oerhört tungt oxå såklart.
Hade hoppats it was over för min del..

Fick nog inte klarhet om vad du upplevde?!?

När jag landade efter ngn timme, gick luften ur mig.. Och jag mår inte alls bra.
Att du tänker o har "koll" på mig på olika sätt har jag känt och det är ömsesidigt.. Tänk vad vi har berört varandra...

Lova att titta på Clintan filmen jag berättat om.. Den berör och är så lik vår situation..

Kommer aldrig förstå...


x x x




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards