missyousomuch

Alla inlägg under januari 2014

Av missyousomuch - 23 januari 2014 23:02


Brevet kom.. Ett svar jag hade velat ha redan förra veckan. Första tanken var: om Du redan var klar med ditt val, varför var det så svårt att svara på mitt första meddelande.. Den är svår att förstå...Pinan blev liksom längre...

Ditt val kommer jag inte att förstå.. Kanske finns det mer bakom detta val, vad vet jag.
Tanken har om o om igen slagit mig att du offrar dig själv.. Tacksamhet o godhet, dina ord..

Hoppas jag känner/känt fel...
Livet är för kort för det.

Ska Du kunna återskapa din självrespekt hoppas jag att du är ärlig mot dig själv o A och berättar om allt vi gjort o varit och som vi haft och dina tankar och känslor.. Annars får du bära på en stor lögn resten av ert liv...
Karma, det vänder tillbaks...


Hjärtat är kvar..Då, nu o lång tid framöver ...
Inget man suddar bort så där...

Det får ta den tid det tar..

Kram

Av missyousomuch - 22 januari 2014 22:32

Fick ett sms av E nyss... Hade jag bara fått några ord hur det var som svar.. Så hade jag inte "tjatat" med meddelanden..

Du lever men kan/orkar/vill inte skriva då hade jag fått "frid" om du förstår vad jag menar.. Tystnaden är hemsk..

Brev...igen.. Tokdu...

.....

Av missyousomuch - 22 januari 2014 19:17

Jag känner mig oerhört sårad.. Inte värd det. Tycker inte om att älta saker som jag inte kan påverka.
Då vill jag lägga energin på annat.

Men i detta fall, när du inte ens svarar på ett brev ( mail o sms) då påverkar det mig oerhört. Detta har ju medfört att jag blir som en "tjat stalker" Inte kul ...

Jag är väl inte vem som helst? Vad är felet att svara och kanske själv bry sig om en person man haft känslor för?
Är man pesten själv nu?

Inte alls respektfullt av dig :(

Av missyousomuch - 19 januari 2014 16:58

Sorg och glädje - Tårar och skratt - Hungrig och mätt - Smutsigt och rent - Lågt och högt - Billigt och dyrt - Ful och söt - Trasig och hel - Förlora och vinna - Ja så är det... Två vinklar/upplevelser/sanningar av allt..

Vad är rätt och vad är fel?? Beror på var Du befinner dig i livet, geografiskt och i ditt allmänna tillstånd.

Djupt tänk..men är så förvånad över att " tiden alltid har" läkt mina sår.. Med allt jag varit med om.. MEN denna story.... Nope, så svårt att få ut Dig ur mitt huvud, tankar, känslor och funderingar. Åh varför ska jag få det ,tänker mitt andra jag!?....

Saknar..

Åh det mest otroligaste är att jag inte för hela universum trodde att Du skulle strunta i att svara.. Twice..
Det är nog det mest sårande av allt i denna hemska röra ..
Stämmer inte med den känslan jag fått av dig som person...
Olustigt....

.....

Av missyousomuch - 4 januari 2014 09:17

Av missyousomuch - 4 januari 2014 07:11

[Bild]

Av missyousomuch - 4 januari 2014 07:08

[Bild]

Av missyousomuch - 4 januari 2014 07:05

Vad dyker upp när jag är ute o går :)
Är det inte lite strange... Ha ha

Kanske går Du inte in o kollar här mer.. O kanske ser du inte detta..

Kram

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards