missyousomuch

Alla inlägg den 16 december 2013

Av missyousomuch - 16 december 2013 17:35

För en vecka sedan vid den här tiden brottades jag med oerhörd ledsamhet... Bilden är när jag tände 2:a advents ljuset på Söndagen o åt en god Ägg :)) frukost o längtade till att Du skulle maila mig.. Det mailet kom 12.07 den dagen, måste ha varit det A läste sen... :( Tänk vad bra det är när man inte vet vad som skall hända... Jag hade en underbar Söndag ovetande det hemska slutet på den... :((

Vill säga att jag hyser så stor respekt för Dig och Ditt av agerande nu. Det är något jag älskar hos DiG som person. Men jag förstår inte att Du inte kan ge någon som helst indikation på hur Du mår.. Du måste ju undra hur jag mår...


Hoppas Du förstår min känsla av jobbig tystnad... :((

Puss x x x

Av missyousomuch - 16 december 2013 08:14

Måndag morgon o jag sitter på bussen som nu rullar över på Söderleden. Så milt med sina + 5 grader o snart nalkas Julen o om 8 dagar pirrar det i magen och vi far iväg..
Har sovit så mycket denna helg så pigg är jag.

En ny vecka som innebär massa tankar o känslor. Tänker på alla barn som längtar till då Tomten skall komma.. Vad väntar jag på.. Jo att få höra nått fr Dig.. Tänk vi alla har olika önskningar...

Kan inte sluta tänka på hur det kan bli så här, menar då hur två personer kan mötas så slumpmässigt och vrida om känslorna så mycket.. 

Miss You So Much...

Love x x x

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards