missyousomuch

Alla inlägg den 27 december 2013

Av missyousomuch - 27 december 2013 12:31

Solen gör verkligen livet lättare..

Visst var det en mening att denna resa är här o nu mitt i allt som hänt..

Hade varit helt fantastiskt om Du var med här..
Dessa möten och äventyr.. Vet att Du skulle älska detta sätt att resa. Något jag tror Du inte ens någonsin har funderat på ...

Så glad att läsa.. Igen <3
Mitt leende skulle Du betala för.. :))
Tack!!

Så glad att Du haft en bra Julhelg...gläder mig :)
Åh Gym... :))

Du finns i mina tankar om o om igen..

<3


Av missyousomuch - 27 december 2013 05:00

Tack.. Betyder sååå mycket <3
Finns inte tillräckligt med ord, du vet vad jag menar..

Ja minnena kan ingen ta ifrån oss.. Åh att det är på ställen ingen någonsin skulle kunna tänka sig att man kan vara känslosam på.. <3

Love x x x

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards