missyousomuch

Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Lördag - 3 dagar kvar till Jul..

Av missyousomuch - 21 december 2013 15:25

Lördag - en mulen o regnig Lördag. Dessutom en dag som för ett par veckor sedan skulle vara den bästa o sista lördagen innan min resa... med Dig... Vi skulle ju ha ett dygn ihop...
Kan det vara därför jag kände mig även idag så ledsen när jag vaknade...

Det var så illa så jag ringde T o sa att jag pallar inte gå ut med hunden. Tack T att du kom och tog en rejäl promenad med honom.
Klart han undra hur ställt det är med mig, men inte har jag skyldighet att berätta.

Kl 11 plockade jag upp Monica o sen Gustafsson i Gullmars.

Åkte t slottet o promenerade t Gamla Stan t Julmarknaden. Regnigt regnigt men vi köpte lite gott.. Köpte t Mor o Far lite gott.

Avslutade med fika på Stadsmissionen, kändes som vi gjorde en god gärning oxå. :)

Ditt sms kom.. var inte beredd så poof så fick jag ett gråtanfall..
Tack o jag vill ses... Blir tungt men behövs.

Vet Du - dessa starka känslor jag har, gör så ont o har nog aldrig varit med om detta. Det är kärlek.. Blir tyngre än vad jag trott... :((

Nu bytt om och på väg till Mor o Far i Årsta med bägge mina älskade ungdomar.
Skall krama mina fina föräldrar o äta lite gott hos dom.
Behöver det..slarvar så.

Ont det gör såå ont...

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards