missyousomuch

Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Åh så var denna Lördag över..

Av missyousomuch - 21 december 2013 23:31

Älskade fina föräldrar.. Åren går och man tänker tillbaks på olika minnen med dem. Så glad att jag har dem i livet. <3
Mycket mysigt med lite av julmat hos dom, de hade såklart tänkt till och serverade lite av våra personliga favoriter: love brysselkål! Mums:)

Spelade lite Yatzy o så..
Sen har jag varit hemma för mig själv vilket har varit skönt.
Tänker o tänker och är låg..borde packa o fixa men...
Körslaget var på Tv:n o jag slockna i soffan :o
Precis kommit in från promenad med C o ska försöka sova nu..

Varför varför varför gick jag på att Du var seriös?
Det smärtar mig så mycket, att jag
gjorde det... O var Du det, så undrar
jag vad som hänt för att du backar?...
Så förvirrande...


Nyp mig, önskar att jag drömmer.. :(


<3






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards