missyousomuch

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Fjärde advent och Dan före dan före resan...

Av missyousomuch - 22 december 2013 21:38

Idag har varit en fixar dag och krama God Jul mys.. Sov t 10! Ovanligt nog och tog sen en lång promenad. Skönt :)

Bjöd hem T på lunch för att önska God Jul. Kändes bra.

Shoppat lite till resan, laddat ner böcker i iPhone, tvättat, plockat ihop C:s saker t hundvakten, funderat på livet, bet räkningar, kopplat in timer på lampor, lyssnat på Julmusik , ringt God Jul samtal, saknat, letat febrilt efter adaptern t kameran och haft en djävulsk huvudvärk.

Åkte ner t Heidi ikväll för att ta en kaffe och kramas God Jul. Mysigt..

Imorrn kväll t Kicki o Lalle o kramas o t Monica för att ställa min bil på hennes tomt.

Känns inte som att vi ska åka, har så mycket annat i huve't... Men snart är vi där...Flygtimme ändrats så det är från dörr hemma t 1:a hotellet på Krabi 31 Tim!! Hua....

Lyssnat flera ggr på Right here, Right now men den svenska vers med Lill... Så fin låt och påminner om vår tid. . För det var ju så konstigt att jag hade den i lilla filmen jag gjorde o så kom den på Tv På lördagen på svenska.. O så träffande..
Åh nu gör det ont i mig.. Saknar Dig så...

Vill träffa dig imorrn såklart... 12.30-13? Lite lugnare då på stan.. Smsar vart.. El ring mig på morron om du hinner läsa detta....

Kommer bli jobbigt att ses men tror vi båda kommer må bra av det...

Förstår att Du inte mår bra för det känner jag hur konsigt det än låter och det gläder inte mig såklart.. Men du skrev ju att Du gjort Ditt val o då ska du väl inte må dåligt...?

Blir så bra att ses imorrn.. Det är jag så glad för.. Känns som ett moget o fint avslut.
Du kommer alltid ha stor plats i mitt hjärta... <3

Love



 
 
Ingen bild

Lisa

23 december 2013 06:29

Har läst hela din blogg. Du skriver så levande. Lycka till, vilken kärlek du beskriver.// Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards