missyousomuch

Direktlänk till inlägg 20 december 2013

Besviken..

Av missyousomuch - 20 december 2013 17:46

Så besviken att Du inte ens svarade på mitt sms.. Trodde jag inte om Dig.. :( Oavsett skäl/svar så är det gjort på några sekunder.

Känner mig just just nu så ledsen att det är som det är. Måste få svar på mina frågor.. Det är det minsta Du kan ge mig, oavsett vad svaren består av. Det tar jag.
Ett måste för mig som person att få, oavsett styrka o acceptans.

Vänd på det hela, hur skulle du känna? Jag vet att jag aldrig skulle lämna det osagt.. svaren som måste sägas. Detta med respekt och hänsyn till den person man har delat och förenats med i både emotionellt, kroppsligt och känslomässigt umgänge.

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards