missyousomuch

Direktlänk till inlägg 19 december 2013

Lögner...

Av missyousomuch - 19 december 2013 00:36

Vilja Våga Vinn....

Att Vilja o Våga hoppa Bungyjump är inget för mig. Har varken viljan, vågar ej och vill inte vinna över dessa känslor det innebär att slänga sig ut..

Det blir min tolkning av kvällens äventyr med att läsa Ditt brev...

Vilja Våga Vinn är faktiskt några ord som jag älskar!! Jag vann ett år då jag var säljare på dessa ord/innehåll. Kvartalets Säljare:

Vilja: att jag hade viljan att tänka nytt och se möjligheter
Våga: för att jag vågade ta nya idee'r/utveckling med kunder
Vinn: för att jag vann nya kunder o/e merförsäljning pga dessa 3 starka ord.

Dessa tre ord är en bra bas att utgå ifrån. En Grundsten att stå på.

Lögner, ja men det gick bra i många veckor och på olika sätt.

Jag tror att sanningen var en lögn redan då..
Eller så var lögnen en sanning?

Vad ska jag förstå?? Nej jag förstår inte alls... Måste få svar på det..

Viljan försvann, kom du på att du vill leva ett kärlekslöst ensamt liv?

Vågar inte, hot eller rädd för vad??

Vinn, du vill inte vinna ett liv med innehåll som kärlek , glädje och få må bra. Utan välja en tärande tillvaro ( dina ord)

?

Saknar...
Love x x x





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards