missyousomuch

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Ord kan tolkas på olika sätt...

Av missyousomuch - 17 december 2013 22:08

Tisdag idag.. Nu om en vecka sitter jag på flyget till Dubai...sen vidare till Bangkok o sen vidare Söderut.. Blir såå skönt :) Men ett moln på min himmel är att min älskade son inte kommer träffa mig o S över Jul, Nyår och min Födelsedag. Men det är hans val , alla gör vi olika val...

Sådant respekterar jag. Liksom att jag respekterar att Du väljer din väg nu.. Säger det igen, o jag menar det från hela mitt hjärta... <3 Men önskar att du nån gång visar att Du finns genom här el så och säger Hej... < 3 Det är jag värd o kan inte vara betungande i situationen...

Du måste få må bra, det är Du värd.
Att ljuga för Dig själv är tärande... Hjärtat blir ledset...

Kvällen har varit lugn o jag har lyssnat på Musik.. Mer än förr, Du har implementerat det hos mig. ..En riktigt fin låt.. Den med M o Jill. <3

Lyssna på Toni Braxton
Have yourself a Merry Christmas ..<3

Som svar på frågan Du inte våga fråga el höra svaret på. .. Jag mår blandat, styrkan har jag, tårar har jag, ovisshet har jag, tro har jag, kärlek har jag, hopp har jag, vilja har jag, glädje har jag, sömn i massor har jag (!), saknad har jag, humor mitt i allt har jag, längtan har jag, respekt har jag, livslust har jag men störst är olusten...

Imorgon får jag brevet Du sänt..
Blir en lång dag att vänta.. och jag tror nog jag vet vad Du skriver....

Imorgon är en annan dag...

Miss you so much...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards