missyousomuch

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Sen Söndag kväll..

Av missyousomuch - 15 december 2013 21:39

 

En bra dag har det trots allt varit. Så glad att jag har min styrka men framförallt att jag alltid i ljust dagsläge tar till mig energi att fördela ut när det jobbiga kommer över...mörkret, ensamheten, ångesten och i detta starka läge saknaden o olustheten/ovissheten...


Sandra kom upp och vi satt och pratade innan jag skulle iväg och hon skulle sätta igång med inbjudan till min 50 årsfest.

Hon frågade om lite önskemål  o så..Så glad att jag har henne här hemma just nu, glad att vi förra fredagen fick beskedet att hon inte flyttar 1 mars.. En mening det oxå..Maj el juni blir bättre att vi får separata boenden.


Åkte sedan vid 12.30 till Ingarö till min vän Anette, som jag kännt sedan vi var 5 år gamla! Det vart förrätt och Jansson Frestelse som lunch ! Mums! Hon täkte att jag inte kommer att äta julmat då vi far iväg. Såå omtänksamt <3

Hade så många mysiga timmar i deras uterum fyllt av kärlek och ljus och julkänsla...


Kom inte hem förrän vid 18 då Sandra skulle ha sitt tjejgäng på Julmys här med bakat , glögg och mys. Så jag gick ner till en kompis och var där. Sen en lång promenad med Cosmo.

Sitter nu här och tänk att dessa tankar far  o far runt i kroppen o huvudet...

Vill veta hur DU mår, tänker och känner och iallmänhet mår.


Har DU fått mitt kladdiga handskrivna brev?


SAKNAR DIG

Love  x x x



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards