missyousomuch

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Tredje Advent...

Av missyousomuch - 15 december 2013 10:45

  Tänk att min Lördag var konstig på nått sätt..

Långpromenad på morgonen, o sen så trött. Skinkmacka mums! Sandra köpte skinka i torsdags o jag fixade i ugnen med allt som skall... Vi måste ju passa på då vi inte är hemma i jul... :)


Jag var sååå trött, inte likt mig.. Monica smsa o fraåga om jag kunde skjutsa in några av brudarna till stan. Självklart!

Det var skoj! De var så glada! Men jag hade då i denna stund bestämt att jag skulle ringa Petra o Lasse o tacka nej till Glöggpartyt kl 15.00..hade ingen lust, orkade inte och huvet dunka av olust.


Så blev det, var hos en granne o titta film, som jag somnade ifrån..lunkade hem med Cosmo o har sovit o sovit..

När jag väl vaknade kl 03 i natt var jag klarvaken, tänkte, saknar och längtar såå...Detta är oerhört tufft.


Så glad att mina vänner som hör av sig via sms el tel peppar mig.. Tack Ni fina. Ni kommer aldrig läsa denna blogg men Ni vet att jag är så tacksam att ni finns.


Tack DU för att Du lärt mig tänka positivt och Du skall veta att mellan denna röra i kroppen kommer stora leendet och de varma goa minnena upp...något jag inte för något i hela världen inte vill vara utan...

Vet DU jag undrar om denna torsdag, på Welcome var någon sorts förberedelse för detta...? Inte många ord sades utan mycket av det finasta man kan ha... Närhet och lusta...  Hm en mening det oxå??


Nu är det Söndag och jag har varit på min promenad med min älskade hund.. nu ätit en Julskinksmacka och druckit en stor kopp The..


Kommer fara iväg till Ingarö idag, till en gammal kompis o hälsa på..

Måste skingar tankarna, och måste tänka positivt...Älskar, saknar och längar så det gör så ont...


Hoppas DU haft en bra helg i Köpenhamn.. att DU fått ut nått av det. Unnar Dig det bästa...Du är bäst..


Väntar...


Love x x x




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards