missyousomuch

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Hålla ut..

Av missyousomuch - 14 december 2013 23:32

  Börjar nu denna blogg.. 5 dagar har gått sen det jobbiga beskedet kom..Något jag nånstans hade väntat på men ändå var så oerhört jobbigt att få såklart.

Veckan har gått men dygnen har varit så blandade med olika känslor. Min styrka som jag vet att jag besitter har jag haft hjälp av.. Men dag 3 på torsdag kvällen då brast det helt.. Natten var hemsk och att ens komma på idé'n att ställa klockan för att åka in till jobbet tidigare för Lucia tåget på jobbet, var oerhört klantigt..


En fredag att minnas, levde upp till Fredagen den 13:e.. Ofokuserad, och hela jag i ett kaos. Lunchen gick jag med min bästa kollega som vet allt som stöttar mig och är min pysventil på jobbet..Vi gick ner till min dotters jobb, där min dotter bjöd oss på Räksallad och samtidigt kändes det skönt att pussa på min fina tjej <3


Kvällen - kan inte vara själv, bjuder hem Majsan som kom med 1,5 tim varsel, jag lagade lite gomiddag, ställde fram öl o vin och vilken mysig kväll!

Erik min nya vän ringer mig och berättar att han pratat med Dig... det var tufft, men jag VILL veta hur DU mår..'

Han sa säkert bara vissa väl valda bitar men att Du har det jobbigt vet jag ju, känner det...Åh vad jag vill krama,pussa och vara nära Dig

Majsan  >3 Tack min vän för denna underbara kväll..


01.00 ca åkte hon hem..o jag somnade pottig men med ett Ok i magen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missyousomuch - Fredag 22 mars 23:13

Vem kliver in? Vem hälsar på? Flera ggr också.. flera dagar.. x x x ...

Av missyousomuch - 19 oktober 2023 23:18

.. och minnena som denna tid på året kommer med. 10 år.. t i o hela år.. time flies?känns helt otroligt.. .. och promenaden.. uteblev? x x x x ...

Av missyousomuch - 3 november 2022 14:25


:( via Insta? FB? OK to do? Ja varför inte :) hotMail? Great! När man vill men inte ska..jo då - Livet ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2022 16:08

Men denna dag finns som ett fint underbart minne < 3 x x x x ...

Av missyousomuch - 25 oktober 2021 16:11


Idag är det en sådan Dag jag fortfarande minns så väl

Ovido - Quiz & Flashcards